Monday, October 26, 2009

Aku Kembali!!!!!



Asslamualaikum,salam kemaafan kpd yg sudi baca blog ni....mungkin ada yg terkejut nengok aku meng'update' blog aku nie..hehehehe.biasa la, aku ni bukan suke sangat nak on9 ni.kalu on9 pn kejap2 je.tu pn kalu ada hal 'penting'.kalu x haram nak on9.seingat aku last aku update blog ni 4bulan lps.tu pn member aku suh aku update.tapi masuk sem5 (sem lps) aku xleh nk on9 ngan laptop ni sbb wireless kuis xdpt.

Sedar xsedar aku dah sem6..sem last.kejap je rasa hidup kat bumi kuis ni.syg plak nk tinggal kuis n kawan2 seperjuang.tp ni la lumrah kehidupan..ade mula pasti ade akhirnye n hidup mesti diteruskan,tul tak???insyaAllah aku akan gunakan ilmu n pengalaman yg aku dpt d kuis ni utk memartabatkan Islam n Ummah.

Lepas diploma ni aku dh pasang niat nak smbg degree tp entahla....byk gak kene fikir.terutama skali kewangan..kl ade sape2 bleh bg aku cdgn camne aku nk sattle mslah aku ni hehehe..kalu ikut hati aku nak jerk aku keje n lps 2 kawin hak3...tapi skang ni nk keje xsemudah dulu nk dapat.

Aku ade jgk niat nak sambung kat luar negara tapi ade je masalah..kalu ade rezki aku nk jgk smbung luar negara..yela dulu umi aku mmg nk aku sambung luar negara terutama skali mesir..dl ms aku blajar kat KPTM,umi srh aku kua KPTM n msk kuis sbb nk aku blajar kat mesir cam kakak aku (kak cik n kak ngoh)..umi kata nak ank jate dio da jgk g blajar mesir 2...abe2 aku xdop yg smbg mesir.(abe ngoh blaja blajar d acheh n abe chik blajar UKM). so aku la umi hrpkan bia bleh smbg mesir.

Tapi harapan umi ni susah sikit nk d tunaikan sbb pelajar malaysia xleh g smbg ke mesir kecuali ada STAM..dlu aku xamik pn STAM.lps SPM aku trus brenti skolah atas sbb2 yg menyakitkan hati.aku arap umi faham ngan situasi abe zak ni.kalu da rezki lbh insyaAllah bkn mesir impian aku nk smbg blaja tapi morroco (maghribi).

ok la stakat ni dl.aku tgh lapr nie..dari pagi xmakan.ni pn saje2 rajin nk meng'update' blog.
skang ni blog ni akan aktif.so kpd sahabat2 yg nak tau psl aku bleh la buka blog nie...

salam perjuangan :-)


No comments:

Powered by bomb mp3 search engine
Powered by Bomb Mp3 Music Player