Monday, November 1, 2010

Ketemu kembali

AllahuAkbar!!AllahuAkbar!!AllahuAkbar...lama betul aku menyepi utk buka blog ni..haih...ni la masalah aku.Buat blog pandai tp MALAS nk update plak. Buka ni pn sbb dah lama xtgk blog sendiri...klu rumah agak2 nya dh penuh sesawang dan habuk.Nak login pn dh xigt password...masyaAllah ape la nak jadi dgn aku nih huhuhuhu.


Posting terakhir aku yg lepas "Rehlah Mahabbah Singapore". Masa tu aku masih study kat KUIS dan masih status mahasiswa. Tapi sekarang ni aku dah bekerja, dah 4 bulan pn. Lama betul aku tak buka blog ni.Nak kata tak dapat internet, kat pejabat ni bleh online sepanjang hari je tp sbb MALAS la aku xbukak blog ni.


Rasa nk aktif balik blog ni, dh banyak cerita yg aku pendam nk tulis tapi xjadi2...aku nk tulis pn sekadar bacaan sape2 yg sudi n anak2 (kalu bleh la n kalu kawin heheheh).Aku harap blog ni akan aktif semula.

No comments:

Powered by bomb mp3 search engine
Powered by Bomb Mp3 Music Player